Wednesday 5 July 2017

LEBENDEN TOTEN live @ Gromka, Ljubljana 26.06.2017. - video

aaarghh!!.. 35 min of pure noise punk destruction.. prepare your ears, brain and nerves and play it fckn loud!.. masive thanx goes again to rafal crew which are recording all their gigs lately and give to all of us who wasn't there an opportunity to see and feel at least little bit of atmosphere.. there's also video of Đornata who were playing that night as local support and were awesome as well so check it out..

3 comments:

Anonymous said...

baš mi nekak jadno djeluje ova snimka ustvari, opće nema energije nit ništ, fali buke i eksplozivnosti, kolko god pojačam i dalje je samo meeeeh...sad mi baš svejedno kaj nisam išel na gig
J

ps trebali su pakt stavit da svira s njima

..crucified freedom.. said...

da pakt bi se baš pasal.. neznam meni je snimka baš dobra.. i inače na snimkama zvuče isto il slično ovome pa je meni baš žal kaj ih nisam uspel videti lajv, mislim da bi mi još draži bili.. a i specifičan su bend il ih voliš il ne, bar ja tak neki dojam imam, a meni su oni oduvijek jedan od zanimljivijih američkih, tog ili sličnog tipa bendova..

Anonymous said...

ma ja obožavam LT zato mi i ovo nekak slabo zvuči, mislim jasno mi je da je ovo samo snimka i da je uživo sigurno puno bolje to, al recimo ima LT lajv snimki po netu koje zvući baš onak bučno kak treba :)
a ja sam ih u dva dana propustil dvaput, kad su bili u berlinu sam ja bil u berlinu pa nisam išel jer mi se nije forsiralo pošto bum ih gledal u leipzgiu, a dan posle kad su bili u leipzigu je kiša padala pa mi se nije išlo hehehe
J